Training en coaching

 

"People will forget what you said and did but they will never forget how you made them feel."

Irwin Helford

 

happypeopleHoe vaak krijgt u niet te maken met onvriendelijk personeel als u een klantencontactcentrum belt of als u ergens gaat winkelen? Het lijkt dan net alsof u niet gewenst bent als klant.
Wat doet u in zulke gevallen? Ik zou, als ik de kans had, naar een andere aanbieder gaan.

In deze tijd hebben uw (potentiele) klanten veel keuzemogelijkheden. Naast kwaliteit en prijs is een goede service een belangrijk onderscheidend vermogen. Vriendelijk, vakkundig en behulpzaam personeel en het leveren van een uitstekende service hebben veel invloed op de keuze van een klant om de volgende keer weer voor u te kiezen.
Zorg ervoor dat die keuze voor uw klanten eenvoudiger wordt. Taalend kan u hierbij ondersteunen.

Als voormalig Training Manager heb ik ruime ervaring op het gebied van training en coaching. Mijn specialiteiten zijn (schriftelijke) communicatie, klantenservice en klachtenafhandeling en leiderschap.  Ik heb ruim 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven.

Na een uitgebreide behoefteanalyse maak ik vrijblijvend een plan van aanpak voor u. En als u overtuigd bent van de toegevoegde waarde, kunnen we meteen daarna aan de slag.

Dus, waar wacht u nog op?